Kontorindretning på den nemme måde


Det er enkelt og hurtigt at handle kontormøbler på Kontormøbler.dk

1. Vi har opdelt vores møbler i 7 forskellige hovedkategorier:
Reoler - Borde - Stole - Belysning - Tilbehør - Tavler - Tilbud.


2. Hver kategori har derefter 4-5 underkategorier:
Borde er fx opdelt i Hæve Sænke Borde - Skriveborde - Mødeborde - Kantineborde - Caféborde - Loungeborde - Højborde.

3.
Vælg det møbel, du er intereseret i:
Prisen vil ændre sig, afhængig af, hvilke tilvalg du vælger.


4. Vælg den ønskede variant på produktsiden:
På selve produktsiden kan du - afhængig af det valgte produkt - ændre farver, komponenter, størrelse osv. Du kan ofte også se yderligere billeder og videoer af produktet, ligesom du kan se, hvilke relaterede varer, vi tilbyder til netop dette produkt.
Bemærk, at enkelte tilbehørsdele monteres på fabrik, og derfor skal vælges sammen med moderproduktet. Dette fremgår tydeligt på produktsiden.


5. Vælg det ønskede kombination på produktet
Vælg en kombination og klik på "læg i kurv"-ikonet. Bemærk at nogle valg "gemmer" sig under et andet - Eksempelvis skal du på nogle borde vælge materiale (finér/laminat), før du kan se, hvilke plader, der findes i det materiale. Ønsker du flere varer, eller skal du bruge nogle af de relaterede produkter, skal du trykke på "køb mere"-ikonet. Når du har sammensat din bestilling, klikker du på "Din kurv" øverst i højre hjørne af skærmen. 

6. Checkout
Du skal nu i gang med checkout-processen. Her kan du fx ændre antallet af produkter eller slette varer. Prisen ændrer sig automatisk.
Når du er tilfreds med indholdet i kurven, skal du trykke på "Gå til kassen"-knappen, der leder dig til betalingsdelen på webshoppen.

7. Er du allerede registreret som kunde?
Er du registreret kunde, kan du nu logge ind. Ellers skal du markere hvilken kundetype, du vil handle som samt indtaste dine kundeoplysninger. 
Du kan redigere dine oplysninger og eksempelvis tilføje en alternativ leveringsadresse. Herefter kan du vælge hvilken type levering, du ønsker. 

8. Betalingsmetode
Du skal nu vælge betalingsmetode. Som EAN- og virksomhedskunde har du mulighed for at vælge elektronisk fakturering. 
Her finder du også et kommentarfelt til ordren, hvor du kan notere specielle ønsker eller behov.
Når du er tilfreds, skal du acceptere vores handelsbetingelser, som du finder ved at følge linket ved afkrydsningsfeltet. Derefter kan ordren placeres ved tryk på "til betaling".

Ved faktura-bestilling går ordren nu automatisk igennem. Ved kreditkortsbetaling føres du til QuickPays sikre betalingsvindue, hvor du skal indtaste kortoplysninger. 
Husk, at vi ikke trækker betalingen, før de færdigproducerede varer er afsendt. Når du har afsluttet din bestilling vil du i løbet af kort tid modtage en bekræftelse på, at din ordre er gået igennem og accepteret.

Tjek evt. dit SPAM filter, hvis du ikke modtager den.

9. Leveringstid
Vi sender dig herefter en ny bekræftelse med den præcise leveringstid, så snart vi kender den. Dette sker typisk indenfor 2-3 arbejdsdage.


Så er du kommet i mål! Du kan nu glæde dig til at modtage dine nye kontormøbler.


Besøg dit regionale showroom: Find den nærmeste showroom