Leverandør af kontorindretning

 

 

 

Services og tidsinterval

 

På check ud siden vil du typisk blive mødt af følgende 3 typer levering. 

 

  1. 1. Fragtmandslevering – til nærmeste fortov
  1. 2. Levering med ind/opbæring
  1. 3. Levering og montering, inkl. ind/opbæring, montage, test og bortskaffelse af emballage. 
  2.  

Antallet af services og prisen afhænger af produkterne, du har i kurven. 

Bemærk, vi kan desværre ikke tilbyde montering af lamper, da dette er elektrikerarbejde.

Vi bruger som udgangspunkt eksterne transportører. Hvilket firma og køretøj varierer efter hvilke varer og hvilken mængde du har bestilt. Du kan normalt se, om vi kan tilbyde GLS, Shoplevering, fragtmandslevering mv., alt efter hvilke produkter du har i kurven.

 

Leveringstider

 

Du kan se vores leveringstider nederst på det enkelte produktside. Hvis du bestiller en vare, der skal produceres og derfor har en leveringstid længere end 1 uge, vender vi tilbage til dig med en opdatering på leveringstiden, så snart vi har hørt fra producenten på din ordre. Bemærk på disse ordrer er det vores estimat, der skrives på produktet. Den egentlige leveringstid er den, vi opdaterer dig med fra producenten. 

Vi vil altid forsøge at samle din ordre mest muligt i forhold til leveringstid. Det vil sige at bestiller du et bord med leveringstid på over 1 uge sammen med en stol, der leveres på 1-3 dage, vil vi sætte det hele op så tæt på, vi overhovedet kan på samme leveringsdag. Det kan selvfølgelig forekomme, at det er forskellige transportører der kommer med møblerne. 

Ønsker du hurtig levering på en del af din ordre, skal du blot lave en ordre for sig på denne del.

 

Levering i "kontortid" mellem kl. 8-16.

Dette tidsrum anvendes ved erhvervsleveringer, monteringer samt leveringer af bestillings/ specialvarer direkte fra fabrik. Chaufførerne planlægger selv turene efter den økonomisk og miljømæssige mest fordelagtige.

 

Levering mellem kl. 8-21

Anvendes til privatkunder der ikke ønsker montage. I dette tilfælde får du dagen før ankomsten en sms fra transportøren med bekræftelse af aftalen, samt i hvilket 4 timers interval de har planlagt at levere din ordre. Du kan skrive retur på det inkluderet link, såfremt du aftenen inden ønsker om bookning til en anden dag, eller hvis du har et sted chaufføren må stille varerne. 

Såfremt vi på de bestilte varer kan tilbyde yderligere services for eksempel aftenlevering eller tidsinterval levering, vil dette fremgå ved check ud. 

 


Modtagelse

 

Vigtigt! Ved varemodtagelsen skal du inspicere forsendelsen/ emballagen og kun underskrive - og derved acceptere modtagelsen - hvis denne er intakt og ubeskadiget. 
I tilfælde af skade SKAL dette påføres fragtbrevet ved modtagelsen.
Fotodokumentation skal fremsendes til os snarest muligt.

Erhverv
Til virksomheder bruger vi Thortrans, som kommer i store lastbiler med læsserampe.
De leverer varen, så langt som deres palleløfter kan køre. Kantsten, trapper, grus, nedkørsler mm. kan have indflydelse på dette.

Private
Til private adresser bliver møblerne leveret med mindre vognmænd, DSV, pakkeshop eller anden aktuel transportør, som vi booker.
Vi har ansvaret for varen, indtil den er leveret og modtaget på adressen.


Vores grundlæggende holdning er: at gøre det så nemt så muligt for dig at være kunde og ikke lægge restriktioner eller forbehold i vejen for dette.

Reoler leveres samlede fra fabrikken, bortset fra eventuelle greb, som du selv skal skrue på.
Kontorstole leveres typisk i 4 dele, og tager blot 5 min. at sætte sammen.
Hæve sænke borde leveres i 3 kolli, og tager typisk 1/2 time til tre kvarter at sætte op.

Her kan du kan læse vores handelsvilkår