Vil du være med på holdet

KontorMøbler.dk er en webshop ejet af Dencon Center A/S
Webshoppen drives i samarbejde med flere producenter, selvstændigt ejede virksomheder og butikker, om online salg af kontormøbler.
Vi har alle det fælles mål at det skal være nemt og hurtigt at bestille kontormøbler online,
og prisen skal altid være den bedst mulige så kunden aldrig kommer i tvivl.

Vil du være med på holdet i Danmarks hurtigst voksende virksomhed indenfor kontormøbler
Så håber vi at et af nedenstående muligheder kunne være noget for dig.
Brsen Gazelle 2012  Vinder af Børsen Gazelle 2013 + 2014 + 2015 + 2016 + 2017
_________________________________________________________________________________________________________________ 

Salg / Indretnings konsulent
Til afdelingen i København søger vi en sælger som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ.
Du har bevist at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. 
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor
Fra vores showroom på Amager vil du sammen med en kollega koordinerer salgs indsatsen på Sjælland og lave aftaler om kundebesøg.
Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra kontoret i Århus
Du er vores ansigt udaftil på Sjælland, og repræsenterer selvstændigt virksomheden.
Det er et meget selvstændigt job, med stor frihed og ansvar for egen dagligdag.
Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person
Hvis du har nogle spørgsmål så kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

________________________________________________________________________________________________________________

Shop udvikler 2.0
Til kontoret i Århus har vi brug for en Digital Marketing Manager der kan være med til at bringe os videre til næste level
Vi har alle værktøjerne men mangler en der kan kontrolerer dem, og bruge de muligheder som ligger lige foran os.

Det er primært nedenstående opgaver som mangler en ansvarlig:
Nyhedsbreve: Acyba news module - Udsendelse og oprettelse af segmenterede nyhedsbreve 
Joomla optimering: Joomla kommer kontinuerligt med nye muligheder, og her skal vi være med på de nyeste tiltag.
ASIR Content Marketing: Styring af visning og indhold til kunder i forhold til partner sider, entries, aktuelle tilbud og bedste convertering.
A/B Splittest: Optimering af sider, produkter og nyhedsbreve
Online Markedsføring: Det overordnede overblik, detaljerne er der styr på via bureau.
Bruger oplevelse: Converterings optimering ud fra bruger oplevelser, geografi og big data
Projekt ledelse: Nye tiltag og kontinuerlige forbedringer på Danmarks bedste webshop med kontormøbler

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du mener du kan være med til denne udvikling
Din baggrund er formentlig fra digital markedsføring og du kender godt værktøjerne til optimering samt effektiv virksomheds kommunikation
Betingelser, tidspunkt, arbejdssted, løn, er alt sammen noget vi aftaler os frem til

Hvis vores medarbejdere er glade, gør vi også vores kunder glade.

 joomla dev cycle

________________________________________________________________________________________________________________

Praktikant
Til kontoret i Aarhus har vi brug for en praktikant der vil prøve hvordan en af Danmarks bedste webshops virker.
Hvis at du er på Fleksjob ordningen, skal i praktik eller jobprøvning, så har vi også før fundet en løsning på dette og skabt gode fremtidige job muligheder.

En som kan hjælpe med grafisk tilretning af produkter og optimering af tekster, så både Google og almindelige mennesker også vil læse dem.
Eller vil prøve at gå igang med nogle af alle de andre opgaver en moderne webshop kræver:
Søgemaskine optimering, Artikler og tekst, kundeservice, logistik, markedsføring mv.
Kan noget med Google Analytics, SEO er det en klar fordel, men vi er altid interesseret i at høre fra dig.
Det kan jo være du har nogle andre recourser at byde ind med, som vi sammen kan forbedre til et fremtidigt job.
________________________________________________________________________________________________________________

Gratis kontor plads
Til kontoret på Amager har vi brug for en intern assistent som kan forestå kunde 1-2 daglige fremvisninger i showroomet.
Vi har en masse tomme kontorpladser, så hvis du har brug for et sted at sidde og arbejde er det et perfekt match.
Du skal blot vise møblerne frem nogle gange dagligt, herefter kan du bruge lokalet som dit eget kontor.
Så hvis du er Iværksætter og vil spare på udgifterne er her muligheden.
Dette er derfor ikke et lønnet job, men til gensidig gavn og hjælp

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Jeg vil glæde mig til at høre fra dig

Med Venlig hilsen
Torben Møller

Direktør
30331066


 

Webshop er den bedste måde at holde så lavt et omkostnings niveau som muligt.
Og derved opnå markedets bedste priser på kontorMøbler.

Vi har den bedste kvalitet
Vi har den største leverings sikkerhed
Vi har den hurtigste leveringstid
Vi har de bedste priser
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder