Kontorindretning på den nemme måde


KontorMøbler.dk er en dansk møbelvirksomhed. Med en stærk digital tilgang gør vi det nemt og enkelt for virksomheder, at etablere inspirerende fysiske rammer for arbejdet.
Vi tilbyder et bredt sortiment af kvalitetsmøbler til konkurrencedygtige priser.

 

We hiring


Kontormøbler.dk er vinder af Børsen Gazelle, som en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder 6 år i træk.


gazeller13 17   gazelle_2018.png

 

Vi har travlt med den digitale vækst og har store ambitioner. Vil du være med på vores spændende rejse?


Lige nu har vi følgende ledige stillinger:

 

Århus, Risskov:

 

Aalborg: 

 

Trekantsområdet:

 

NYE butikker:

 

 


    

Backoffice Koordinator - Århus


Vi søger en engageret og målrettet medarbejder til at stå for vores ordrehåndteringsproces. Det er vigtigt, at du brænder for at give vores kunder en god oplevelse og sikre at vi har styr på ordrerne i virksomheden.


Struktureret og energisk profil

 
Vi lægger vægt på en medarbejder, som kan bidrage til at optimere og udvikle vores processer. Men også en medarbejder, som langt størstedelen af tiden er hands-on på opgaverne i kundeservice.
Der er mange rutineopgaver med fuldførelse af bestillinger, og booking af montage af kontormøbler. Derudover skal vi håndtere kommunikation til vores kunder, sælgere, leverandører, marketing og mange andre. Derfor søger vi en profil som:
 

  • Har et stort drive for hver dag at nå vores målsætninger 
  • Arbejder struktureret og ønsker at skabe struktur, hvor der kan forbedres 
  • Har et smil og humør der kan mærkes igennem telefon og e-mails  
  • Får kunder til at føle, at de er i de bedste hænder 
  • Er selvstændig og vil gerne tage ansvar og udvikle sig fagligt og personligt 
  • Brænder for at udvikle og forbedre og ikke kun videreføre status quo 


Om jobbet


Som medarbejder i vores kundeservice vil du indgå i et team på kontoret i Risskov. Her arbejder vi ihærdigt på at give vores kunder den allerbedste oplevelse, når de har bestilt kontormøbler. 
Herfra supporterer vi også konsulenterne i vores landsdækkende showrooms samt koordinerer leverancerne med vores lager og de 5 montageafdelinger.


Vi har fokus på hver dag at forbedre os og forbedre den måde vi gør tingene på. Jo mere vi kan automatisere, jo mere vi kan gøre mere effektivt, jo bedre oplevelse kan vi skabe for vores kunder.
Alle bidrager på lige fod til denne proces med gode ideer og forslag.
 


Dine arbejdsopgaver:

  • Bestille varer hos vores leverandører  
  • Håndtere ordrebekræftelser til kunder med leveringstid  
  • Bestilling og koordinering af leveringstider og montage 
  • Bidrage til udvikling af processer og strukturer 
  • Følge op på vores målsætninger og tage ansvar for at nå dem 
  • Du vil supportere vores sælgere og kunder pr. telefon og mail  


Dine kvalifikationer

  • Du kan arbejde selvstændigt, og tager ansvar for dine opgaver. 
  • Du har et drive for at nå målsætninger og skabe resultater. 
  • Du har overblik og taber sjældent en bold, og har stor nysgerrighed. 
  • Du er smilende, rummelig, fleksibel og ikke mindst en god problemknuser. 
  • Du har en god forretningsforståelse og ved at kundeservice er vigtig brik heri. 
  • Du er en team-player der arbejder koncentreret og ihærdigt for at give unik kundeservice. 
  • Du har en baggrund og erfaring med arbejdet på en webshop, B2B eller i en kundeservice.  
  • Du taler og skriver flydende dansk og behersker engelsk på samtaleniveau og på skrift. 


Kontormøbler.dk er Danmarks største e-commerce virksomhed indenfor kontormøbler. Vi sætter barren højt og driver en succesfuld webshop i Danmark med 4 egne showrooms. 
Vi beskæftiger næsten 20 medarbejdere indenfor salg, web, showroom og administration, hvor vi har høj vækst i en svær branche. Foruden de ca. 10 mand til lager, logistik og montage.
Samt 10 mand eksternt til udvikling af webshoppen.


Praktisk info

  • Antal timer pr. uge: 37 timer
  • Arbejdssted: Risskov ved Aarhus
  • Forventet tiltrædelse: Primo August


Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.


Send din ansøgning, CV, foto og referencer til .


Har du nogle spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Jakob på .

 


 

Indretningskonsulent - Aalborg 


Til vores nyeste afdeling på Nibevej søger vi en erfaren sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner,
der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra det nye store showroom vil du sammen med butikschefen og dine kollegaer i Risskov,
koordinere salgsindsatsen i området og lave aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden.
  • Du er den direkte kontakt til vores kunder, og vi lægger stor vægt på din fremtræden og troværdighed.
  • Du er vedholdende og har den ihærdighed der skal til for at opbygge og vedligeholde en kundebase.
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag.
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning.
  • Det er et krav, at du allerde i dag har en indarbejdet kunde portefølje.


Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt distriktschef Tina og tag en uforpligtende snak om mulighederne.
Hun kan kontaktes på  

 


 

Distriktschef - Trekantsområdet


Til ny afdeling i trekantsområdet med showroom i Kolding eller Fredericia søger vi en distrikschef, der kan være med til at opbygge og udvidde vores kundekreds i dette område.
Du elsker at arbejde selvstændigt, og sætter pris på friheden i dit arbejde, og til at være kreativ. Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje.
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra vores nye butik vil du selv koordinere salgsindsatsen i hele trekantsområdet og syd Danmark, og lave dine aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden.
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed.
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag.
  • Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person.
  • I samarbejde med dig, sørger vi for etablering af showroom og infrastruktur, der hjælper dig til at få succes i distriktet.
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed.
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning.


Kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

 


 

Distriktschefer - Slagelse, Aabenra, Esbjerg, Viborg, Thisted, Odense, eller..?


Vi udvider i hele Danmark, og leder efter dygtige ansvarlige kolleger til disse områder.
Som distrikschef vil du være med til at opbygge og udvidde vores kundekreds i dette område.
Du elsker at arbejde selvstændigt, og sætter pris på friheden i dit arbejde, og til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje.
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler indenfor blandt andet kontorstol og hæve sænkebord,
og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. 

Fra vores nye butik vil du sammen med vores COO koordinere salgsindsatsen i hele området. 
Alt backup fra intern salg, tilbud, markedsføring, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.


I samarbejde med dig, sørger vi for etablering af showroom og infrastruktur, der hjælper dig til at få succes i distriktet.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden.
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed.
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for eget budget og dagligdag.
  • Områderne er nyoprettede for vores showrooms, som understøtter vores voksende succes i området.
    og vi tilpasser strategien og jobbet efter den rigtige person.
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed.
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning.
  • Du har en iværksætter i maven, som bare skal hjælpes i gang med at vækste.

 

    linked in 
LinkedIn

 

 

Vi har den bedste kvalitet.
Vi har den største leverings sikkerhed.
Vi har den hurtigste leveringstid.
Vi har de bedste priser.
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder!