Vil du være med på holdet?

KontorMøbler.dk er en webshop ejet af Dencon Center A/S. Webshoppen drives i samarbejde med flere producenter, selvstændigt ejede virksomheder og butikker, om online salg af kontormøbler. Vi har alle det fælles mål at det skal være nemt og hurtigt at bestille kontormøbler online, og prisen skal altid være den bedst mulige, så kunden aldrig kommer i tvivl.

Vil du være med på holdet i Danmarks hurtigst voksende virksomhed indenfor kontormøbler
Så håber vi at et af nedenstående muligheder kunne være noget for dig.
Brsen Gazelle 2012  
Vinder af Børsen Gazelle som en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder
2013 + 2014 + 2015 + 2016 + 2017+ 2018

Vi vil ikke kun fremad, vi er forrest....

Kundeservice - Til kontoret i Århus (30 timer+)
Vi har forygende dejligt travlt, og taster ordrer som aldrig før. Men kunder fortjener vores fulde service og opmærksomhed, selvom det meste sker automatisk på webshoppen.
Vi tilbyder et hyggeligt men professionelt arbejdsmiljø på kontoret i Risskov. Her bliver du en del af et team på 6 personer, som også sætter pris på det sociale sammenhold. Kontoret fungerer også som showroom, hvor der også kommer kunder som kræver betjening og vejledning i forhold til webshoppen

  • Du skal kunne servicere, rådgive, guide og sælge møbler til kunder i telefon
  • Hjælpe kunder på online chat med at finde rundt på webshoppen
  • Hvis du har en viden om møbler og indretning, er det en klar fordel
  • Indtaste ordrer hos producenter og koordinere leverancerne
  • Booke en montør til den rette dato/by i forhold til levering af varerne
  • Reklamationsbehandle med et smil og få to tilfredse parter
  • Du skal læse og skrive fejlfrit dansk, da alt kommunikation foregår på mail
  • Overblik og struktur er vigtige egenskaber, når der er mange opgaver samtidigt
  • IT erfaring på almindeligt Office niveau
  • Vi har en brugervenlig webshop, som vi vil sørge for at oplære dig i
  • Vi sætter pris på, at du er omhyggelig og præcis

Det er en nyoprettet stilling, og ansættelsessamtaler afholdes løbende. Men vi venter gerne på den rette person, og glæder os til at høre fra dig,

Grafisk/webshopassistent - Til kontoret i Århus (20-30 timer)
Du skal hjælpe med at oprette produkter på webshoppen samt tilrette tekster og priser.

  • Der vil være noget grafisk billedbehandling i Photoshop eller lign.
  • Du skal læse og skrive fejlfrit dansk
  • Beskrivende salgstekster, der kan læses både af kunder og af Google
  • Erfaring med billedbehandling
  • Vi har en brugervenlig webshop, som vi vil sørge for at oplære dig i
  • Vi sætter pris på, at du er omhyggelig og præcis

Andre opgaver du med tiden vil kunne tage:

  • Nyhedsbreve: Udsendelse og oprettelse af segmenterede nyhedsbreve 
  • Content Marketing: Styring af visning og indhold til kunder med aktuelle tilbud og bedste konvertering
  • A/B Splittest: Optimering af sider, produkter og nyhedsbreve
  • Brugeroplevelse: Konverteringsoptimering ud fra brugeroplevelser, geografi og big data

Vi tilbyder et hyggeligt men professionelt arbejdsmiljø på kontoret i Risskov. Her bliver du en del af et team på 6 personer. Kontoret fungerer også som showroom, så det er et "levende" kontor, hvor der også kommer kunder.

Praktikant
Til kontoret i Aarhus har vi brug for en praktikant, der vil prøve hvordan en af Danmarks bedste webshops virker.
Hvis du er på Fleksjob-ordningen, skal i praktik eller jobprøvning, så har vi også før fundet en løsning på dette og skabt gode fremtidige jobmuligheder.

En som kan hjælpe med grafisk tilretning af produkter og optimering af tekster, så både Google og almindelige mennesker også vil læse dem.
Eller vil prøve at gå igang med nogle af alle de andre opgaver en moderne webshop kræver:
Søgemaskineoptimering, artikler og tekst, kundeservice, logistik, markedsføring mv.
Kan noget med Google Analytics, SEO er det en klar fordel, men vi er altid interesseret i at høre fra dig.
Det kan jo være, du har nogle andre ressourcer at byde ind med, som vi sammen kan forbedre til et fremtidigt job.

Salgs/indretningskonsulent
Til afdelingen i København søger vi en sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra vores showroom på Amager vil du sammen med en kollega koordinere salgsindsatsen på Sjælland og lave aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra kontoret i Århus.

Du er vores ansigt udadtil på Sjælland og repræsenterer selvstændigt virksomheden. Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag. Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person. Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

Jeg vil glæde mig til at høre fra dig

Med venlig hilsen
Torben Møller
Direktør
30331066

 

Webshop er den bedste måde at holde så lavt et omkostningsniveau som muligt, og derved opnå markedets bedste priser på kontormøbler.

Vi har den bedste kvalitet
Vi har den største leverings sikkerhed
Vi har den hurtigste leveringstid
Vi har de bedste priser
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder