Kontorindretning på den nemme måde


KontorMøbler.dk er en dansk møbelvirksomhed. Med en stærk digital tilgang gør vi det nemt og enkelt for virksomheder at etablere inspirerende fysiske rammer for arbejdet.
Vi tilbyder et bredt sortiment af kvalitetsmøbler til konkurrencedygtige priser.

 

We hiring


Kontormøbler.dk er vinder af Børsen Gazelle, som en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder 6 år i træk.


gazeller13 17   gazelle_2018.png

 

Vi har travlt med den digitale vækst og har store ambitioner. Vil du være med på vores spændende rejse?


Lige nu har vi følgende ledige stillinger:


Aarhus


Sjælland

 

Barselsvikariat: Digital Content Creator - Aarhus


Som vores Digital Content Creator, får du en central placering i forhold til vores digitale verden. Du vil både komme til at sidde med indhold på vores site, samt lave jævnlige opdateringer til vores nyhedsbrevsmodtagere og vores følgere på sociale medier. Det er vigtigt, at du forstår at designe og skabe et spændende og involverende indhold.


Ansvarsområder:

  • Digitalt design: Sikre vores splinternye hjemmesides visuelle appel og
    brugervenlighed, herunder opdatere indhold og layout efter behov.

  • Sociale Medier: Udvikle og implementere strategier for sociale medier, herunder
    planlægning og opslag af indhold samt interaktion med vores følgere.

  • Tekstforfatning: Skabe tekster til vores hjemmeside, e-mail automations og andet
    marketingmateriale, der er målrettet og som taler direkte til vores målgruppes
    behov, ønsker og interesser.


Derudover er det vigtigt, at du gerne vil hjælpe vores afdeling for produktoprettelser, når vi
har mange produktoprettelser eller tilretninger.


Kvalifikationer:

  • Uddannelse inden for marketing, kommunikation, webdesign eller lignende felt.
  • Stærke kompetencer inden for sociale medier og digital marketing.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og i team.
  • Kendskab til SEO og web analytics.
  • Kreativitet og forståelse for design.
  • Erfaring med tekstforfatning og content creation (fordel, men ikke et krav)
  • Erfaring med Umbraco (fordel, men ikke et krav)


Desuden kan en god forståelse for AI og nyeste udvikling indenfor området, være en fordel for dig.


Vi tilbyder:

  • Et dynamisk arbejdsmiljø med plads til personlig og faglig udvikling.
  • Mulighed for at arbejde med et bredt spektrum af e-commerce opgaver.
  • Et kreativt team, der værdsætter innovation og nye ideer.


Om Kontormøbler.dk

Kontormøbler.dk er en af Danmarks førende virksomheder indenfor kontorindretning og forhandler nogle af skandinaviens bedste og mest efterspurgte brands i branchen. Gennem vores dygtige konsulenter, showrooms og store online univers, inviterer vi kunderne indenfor i en kæmpe verden af spændende kontormøbler og fedt design.


Vi designer, inspirerer og sælger moderne kontormøbler til arbejdsområder, udendørsområder, mødelokaler, kantiner og fællesområder. Med vores omfattende indretningsrådgivning hjælper vi vores kunder med at finde den perfekte løsning og indretningsstil til netop deres virksomhed.


Vi tilbyder

  • En spændende og udfordrende stilling i et veletableret virksomhed.
  • En virksomhed i vækst med landsdækkende showrooms og salgskonsulenter
  • Fast løn og en attraktiv bonusordning


En del af et fantastisk team

Hos Kontormøbler A/S vil være omgivet af dygtige kolleger med stor viden indenfor hver
deres område af digitalt salg og indretning. Vi har en uformel omgangstone, et generelt
højt humør, og et miljø, hvor der er plads til alle. Vi er præget af en entreprenør kultur, hvor
der er meget kort fra tanke til handling. Vi motiveres fagligt af at gøre det nemt og
inspirerende for vores kunder at handle hos os.


Sådan ansøger du: Send en kortfattet ansøgning inklusive CV, hvor du beskriver,
hvordan dine kompetencer matcher jobbet. Vi ser frem til at høre fra dig!


Arbejdssted: Tilst Søndervej 106, Tilst - Aarhus


Vi indkalder løbende til samtale, så send gerne ansøgning og CV hurtigst muligt til .


Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Jakob Monberg på tlf. nr. 53 79 00 86 eller .

 

Praktisk Info   

Antal timer uge: 37 timer pr. uge  
Forventet tiltrædelse: Snarest muligt, dog senest 1/7-2024  

Barselsvikariatet udløber den 1/3-2025, men der kan blive mulighed for forlængelse.  


 

Indretningskonsulent - Sjælland

 

Søger du en spændende karriere og nye udfordringer indenfor indretning og designverdenen?  


Kontormøbler.dk er en af Danmarks førende virksomheder indenfor kontorindretning. Gennem vores dygtige konsulenter, showrooms og store online univers, inviterer vi kunder indenfor i en kæmpe verden af spændende kontormøbler og fedt design.


Vi designer, inspirerer og sælger moderne kontormøbler til arbejdsområder, udendørsområder, mødelokaler, kantiner og fællesområder. Med vores omfattende indretningsrådgivning hjælper vi vores kunder med at finde den perfekte løsning og indretningsstil til netop deres virksomheds behov. 


Vi sælger løsninger og er på udkig efter endnu en indretningskonsulent til Sjælland. Om du har en solid baggrund inden for kontorindretning med dig i bagagen, eller du er ny i faget er ikke afgørende for at komme i spil. Det afgørende for os er, at du kan sælge værdi. Ved at sætte dig ind i kundens ønsker og behov, laver du den perfekte indretningsløsning. 


Om jobbet

Vi søger dig som har nogle års salgserfaring indenfor projektsalg, gerne indenfor branchen eller relaterede brancher. Men vigtigst af alt er, at du har gå på modet og lysten til at arbejde med indretnings- og designverdenen.  


Vi arbejder benhårdt med at skaffe spændende emner til dig at arbejde med, men det er dig der er drivkraften i arbejde med at få emnerne videre og få gjort dem til spændende indretningssager.  Det er dig der opsøger, dig der inspirerer og ikke mindst dig der sikrer at ordren kommer i hus.  


Vi arbejder struktureret og innovativt med hele salgsprocessen, og det er vigtigt at du også er parat til at tage del i at være en digital virksomhed. 


Teamet

Du kommer til at indgå i vores team på Sjælland, der arbejder ud fra vores inspirerende showroom på Amager. Dine kollegaer er alle dygtige og erfarne indretningskonsulenter. Vi har en meget uformel omgangstone, et generelt meget højt humør, og et miljø hvor der er plads til alle. Vi er præget af en innovativ entreprenør kultur, hvor der er meget kort fra tanke til handling. 


Vi motiveres af glæden ved at gå på arbejde og at have det godt med hinanden. Og vi motiveres fagligt ved at gøre det nemt og inspirerende for vores kunder. 


Kvalifikationer

  • Du har stort gå-på-mod og elsker at tale med mennesker. 
  • Du kommer med en baggrund indenfor salg, herunder opsøgning af nye kunder. 
  • Du er dygtig til værdiskabende salg. 
  • Du har erfaring med projektsalg, og ved hvad der er vigtigt i de længere salgsprocesser. 
  • Branchekendskab er en fordel, men ikke et must. 
  • Du forstår at bruge teknologi og CRM, og ser det både som et vigtigt værktøj for dig og dine kunder. 


Din profil

  • Du er proaktiv, og arbejder selvstændigt, målrettet og struktureret.
  • Du er god til at igangsætte salgsfremmende aktiviteter, og forstå vigtigheden af opfølgning.
  • Du motiveres af at have succes.
  • Du fremstår som både fyldt af god energi og stor troværdighed.
  • Du trives godt i det opsøgende salg, og ved hvad udholdenhed kan gøre.
  • Du arbejder godt i en hverdag hvor der hele tiden sker mange nye spændende tiltag. 


Vi indkalder løbende til samtale, så send gerne ansøgning og CV hurtigst muligt til  


Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte Jakob Monberg på tlf.nr 53 79 00 86 eller  

 


 
Hold øje med kommende jobopslag ved at følge os på LinkedIn:

    linked in 
LinkedIn