GEBYRFRI BETALING - HURTIG LEVERING


KontorMøbler.dk er Danmarks største webshop for møbler og kontorindretning.
Samtidigt er vi også en af de ældste hjemmesider og har været online siden marts 1998.

We hiring


Webshoppen drives i samarbejde med flere producenter, selvstændigt ejede virksomheder og butikker, om online salg af kontormøbler. 
Vi har alle det fælles mål, at det skal være nemt og hurtigt at bestille kontormøbler online til privat, offentligt, erhverv eller hjemmearbejdsplads,
samt prisen altid skal være den bedst mulige på markedet. Desuden står vores bedste priser tydeligt og klart på webshoppen, så kunden aldrig kommer i tvivl om at de gør den bedste handel.


Kontormøbler.dk er vinder af Børsen Gazelle, som en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder 6 år i træk.


gazeller13 17   gazelle_2018.png


Vil du være med på holdet i Danmarks største og hurtigst voksende webshop indenfor kontormøbler?
Har du en baggrund indenfor salg og indretning med kontormøbler, så håber vi at et af nedenstående muligheder kunne være noget for dig.


Vi udvider i disse områder og har følgende ledige stillinger:

 

Risskov, Aarhus:

 

København:

 

Aalborg: 

 

Trekantsområdet:

 

NYE butikker:

 

 


B2B/ B2C Digital Marketing Manager - Aarhus


Kontormøbler.dk er en mindre virksomhed med iværksættermentalitet, og vi oplever i øjeblikket rasende vækst. Derfor søger vi en Digital Marketing Manager til vores B2B- og B2C-fokusområder. Vi har stor succes med vores satsning på kontormøbler på bruttolønsordning og det ordinære salg af kontorindretning i vores to webshops, kontormøbler.dk og GO.kontormoebler.dk.


Du er ansvarlig for at:

  • koordinere PPC og SEO med eksterne konsulenter og interne bidragsydere
  • opsætte og optimere Facebook-annoncering
  • udvide og udvikle SEO-indsatsen
  • fastsætte KPI'er, følge op og rapportere på dem
  • overvåge budget og sikre overholdelse af det
  • udvikle strategier og bidrage me idéer til udvikling og udvidelse


Vores ønskede profil:

Disse krav skal være opfyldt:

  • Du har min. 2 års erfaring med digital leadgenerering
  • Du har erfaring med Google Ads, især Google Shopping
  • Du har et stort drive og er meget resultatorienteret
  • Du er idérig og har stor lyst til at udvikle dig
  • Du mestrer dansk både skriftligt og mundtligt
  • Du er ambitiøs


Det er et plus, hvis du også opfylde flere af disse punker:

  • Erfaring med e-handel
  • Erfaring med marketing automation
  • Erfaring med Facebook-annoncering
  • Erfaring med affiliate
  • Kendskab til SEO
  • Kendskab til konvertingsoptimering
  • Du har lyst til at tage ansvar og er passioneret
  • Du er struktureret og vant til at arbejde i Excel


Om Kontormøbler.dk

Vi er en lille virksomhed beliggende i Risskov. Vi er i dag den ledende virksomhed i branchen på digital tilstedeværelse og online salg af kontormøbler, ligesom vi var first movers, da vi startede for 12 år siden. Vi beskæftiger næsten 20 medarbejdere indenfor salg, web, showroom og administration, og vi har høj vækst i en svær og konkurrencepræget branche. 


Vi har en iværksættertilgang ud fra KISS-princip, og vi ændrer prioriteter og opgaver uge for uge, hvis det er nødvendigt. Vi elsker at have fart på, og vi sætter stort pris på, at alle bidrager med nye idéer og udvikling af vores måde at gøre ting på. Med andre ord elsker vi disruption og gør ting gerne så hurtigt som muligt.


Hvis du leder efter et job med fancy kantineordning, spandevis af medarbejdergoder og markedets højeste løn – så er vi ikke den rette arbejdsplads . Vi tilbyder til gengæld udviklingsmuligheder, personligt som fagligt, høj fart og plads til at opgaver og prioriteter kan ændre sig hurtigt. Vi kan også levere en uformel omgangstone, plads til dine idéer og mulighed for at få endnu mere ansvar hen ad vejen. Derudover får du personlig og faglig udvikling, som du kan bruge på din videre færd karrieremæssigt.


Du vil referere til COO Martin Pihl, som har mere end 12 års erfaring med e-handel og digital markedsføring fra store virksomheder, små virksomheder og iværksættere. Du vil således have mulighed for sparring, udvikling og løbende udveksling af ideer.


Praktisk info

Antal timer/ uge: 37 timer pr. uge
Forventet tiltrædelse: Snarest muligt


Arbejdssted: Risskov ved Aarhus
Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.


Send ansøgningen til:

Send din ansøgning sammen med relevante bilag, foto og referencer til .


Ved spørgsmål, kontakt COO: Martin Pihl eller på telefon +45 2159 0893

 


 

Indretningskonsulent - København - BESAT

MEN send bare din ansøgning alligevel....

Til afdelingen på Amager søger vi en sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler i København,
og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra vores showroom på Amager,
vil du sammen med distrikschefen koordinere salgsindsatsen på Sjælland og lave aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret.

  • Du er vores ansigt udadtil på Sjælland og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning
  • Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person
  • Det er et krav at du allerde i dag har en indarbejdet kunde portefølje


Kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.




Indretningskonsulent - Aalborg 


Til vores nyeste afdeling på Nibevej søger vi en erfaren sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner,
der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra det nye store showroom vil du sammen med butikschefen og dine kollegaer i Risskov,
koordinere salgsindsatsen i området og lave aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
  • Du er den direkte kontakt til vores kunder, og vi lægger stor vægt på din fremtræden og troværdighed
  • Du er vedholdende og har den ihærdighed der skal til for at opbygge og vedligeholde en kundebase
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning
  • Det er et krav, at du allerde i dag har en indarbejdet kunde portefølje


Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt distriktschef Tina og tag en uforpligtende snak om mulighederne.
Hun kan kontaktes på  

 


Salgs/ indretnings konsulent - Aarhus


Til afdelingen i Risskov søger vi en sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler,
og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. 
Fra vores butik vil du sammen med dine kollegaer koordinere salgsindsatsen i midtylland og lave aftaler om kundebesøg. 
Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer virksomheden,
    og derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag
  • Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed


Kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

 


 

Distriktschef - Trekantsområdet


Til ny afdeling i trekantsområdet med showroom i Kolding eller Fredericia søger vi en distrikschef, der kan være med til at opbygge og udvidde vores kundekreds i dette område.
Du elsker at arbejde selvstændigt, og sætter pris på friheden i dit arbejde, og til at være kreativ. Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje.
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra vores nye butik vil du selv koordinere salgsindsatsen i hele trekantsområdet og syd Danmark, og lave dine aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag 
  • Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person
  • I samarbejde med dig, sørger vi for etablering af showroom og infrastruktur, der hjælper dig til at få succes i distriktet
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning


Kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

 


 

Distriktschefer - Slagelse, Aabenra, Esbjerg, Viborg, Thisted, Odense, eller..?


Vi udvider i hele Danmark, og leder efter dygtige ansvarlige kolleger til disse områder.
Som distrikschef vil du være med til at opbygge og udvidde vores kundekreds i dette område.
Du elsker at arbejde selvstændigt, og sætter pris på friheden i dit arbejde, og til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje.
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler indenfor blandt andet kontorstol og hæve sænkebord,
og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. 

Fra vores nye butik vil du sammen med vores COO koordinere salgsindsatsen i hele området. 
Alt backup fra intern salg, tilbud, markedsføring, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.


I samarbejde med dig, sørger vi for etablering af showroom og infrastruktur, der hjælper dig til at få succes i distriktet.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for eget budget og dagligdag
  • Områderne er nyoprettede for vores showrooms, som understøtter vores voksende succes i området,
    og vi tilpasser strategien og jobbet efter den rigtige person
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning
  • Du har en iværksætter i maven, som bare skal hjælpes i gang med at vækste


Vi ser frem til at høre fra dig.
Du er også velkommen til at kontakte Torben, hvis du bare vil høre om,
hvad der ellers kunne være af muligheder. 

Med venlig hilsen

Torben Møller

Direktør
Tlf. nr.: 3033 1066

    linked in 
LinkedIn

 

 

Vi har den bedste kvalitet
Vi har den største leverings sikkerhed
Vi har den hurtigste leveringstid
Vi har de bedste priser
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder