Leverandør af kontorindretning


KontorMøbler.dk er Danmarks største webshop for møbler og kontorindretning og er førende indenfor kontormøbler på bruttolønsordning.
Samtidigt er vi også en af de ældste hjemmesider og har været online siden marts 1998.

We hiring


Webshoppen drives i samarbejde med flere producenter, selvstændigt ejede virksomheder og butikker, om online salg af kontormøbler. 
Vi har alle det fælles mål, at det skal være nemt og hurtigt at bestille kontormøbler online til privat, offentligt, erhverv eller hjemmearbejdsplads,
samt prisen altid skal være den bedst mulige på markedet. Desuden står vores bedste priser tydeligt og klart på webshoppen, så kunden aldrig kommer i tvivl om at de gør den bedste handel.


Kontormøbler.dk er vinder af Børsen Gazelle, som en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder 6 år i træk.


gazeller13 17   gazelle_2018.png


Vil du være med på holdet i Danmarks største og hurtigst voksende webshop indenfor kontormøbler?
Har du en baggrund indenfor salg og indretning med kontormøbler, så håber vi at et af nedenstående muligheder kunne være noget for dig.


Vi udvider i disse områder og har følgende ledige stillinger:

 

Risskov, Aarhus:

 

København:

 

Aalborg: 

 

Trekantsområdet:

 

NYE butikker:

 

 


 

Målrettet kundeservicemedarbejder - Aarhus


Vores salg af kontormøbler på bruttolønsordning er steget voldsomt under corona krisen, samt vores almindelig salg af kontorindretning til virksomheder. Vi søger derfor en engageret og målrettet kundeservice-medarbejder, som brænder for at give kunderne en god oplevelse, og som er ambitiøs om at forbedre og udvikle afdelingens processer.


Struktureret og energisk profil

Vi lægger vægt på en medarbejder, som kan bidrage til at optimere og udvikle vores processer. Men også en medarbejder, som langt størstedelen af tiden er hands-on på opgaverne i kundeservice. Der er mange rutineopgaver med fuldførelse af bestillinger, og booking af montage af kontormøbler. Derudover får vi mange kundehenvendelser hver dag, og vi skal håndtere kommunikation til interne sælgere, leverandører, marketing og mange andre. Derfor søger vi en profil som:

  • Har et stort drive for hver dag at nå vores målsætninger
  • Arbejder struktureret og ønsker at skabe struktur, hvor der kan forbedres
  • Har et smil og humør der kan mærkes igennem telefon og e-mails
  • Får kunder til at føle, at de er i de bedste hænder
  • Er selvstændig og vil gerne tage ansvar og udvikle sig fagligt og personligt
  • Brænder for at udvikle og forbedre og ikke kun videreføre status quo

Om jobbet

Som medarbejder i vores kundeservice vil du indgå i et team på kontoret i Risskov. Her arbejder vi ihærdigt på at give vores kunder den allerbedste rådgivning og kundeservice indenfor møbler, kontorindretning og kontormøbler på bruttolønsordning. Herfra supporterer vi også konsulenterne i vores landsdækkende showrooms samt koordinerer leverancerne med vores lager og de 5 montageafdelinger.


Vi har fokus på hver dag at forbedre os og forbedre den måde vi gør tingene på. Jo mere vi kan automatisere, jo mere vi kan gøre mere effektivt, jo bedre oplevelse kan vi skabe for vores kunder. Alle bidrager på lige fod til denne proces med gode idéer og forslag.


Dine arbejdsopgaver

  • Du vil supportere vores kunder pr. telefon og mail
  • Bidrage til udvikling af processer og strukturer
  • Følge op på vores målsætninger og tage ansvar for at nå dem
  • Bestille varer hos vores leverandører
  • Håndtere ordrebekræftelser til kunder med leveringstid
  • Bestilling og koordinering af leveringstider og montage


Dine kvalifikationer

  • Du kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver
  • Du har et drive for at nål målsætninger og skabe resultater
  • Du har overblik og taber sjældent en bold
  • Du er smilende, rummelig, udadvendt og fleksibel
  • Du har en god forretningsforståelse og ved at kundeservice er vigtig brik heri
  • Du er en team-player der arbejder koncentreret og ihærdigt for at give unik kundeservice
  • Du har en baggrund og erfaring med arbejdet på en webshop, B2B eller i en kundeservice
  • Du taler og skriver flydende dansk og behersker engelsk på samtaleniveau og på skrift


Om Kontormøbler.dk

Kontormøbler.dk er Danmarks største e-commerce virksomhed indenfor kontormøbler. Vi sætter barren højt og driver en succesfuld webshop i Danmark med 4 egne showrooms. Vi beskæftiger næsten 20 medarbejdere indenfor salg, web, showroom og administration, og har høj vækst i en svær branche. Foruden de ca. 10 mand til Lager, logistik og montage. Samt 10 mand eksternt til udvikling af webshoppen.

 

Antal timer uge: 37 timer pr. uge. Forventet tiltrædelse: Snarest muligt

Arbejdssted: Risskov ved Aarhus. Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende så send din ansøgning hurtigst muligt. Send ansøgningen til

Send din ansøgning, CV, foto og referencer Ved spørgsmål kontakt: eller +45 86123040

 


 

Butiksassistent - Risskov

Til afdelingen i Aarhus søger vi en butiksassistent, som kan varetage det daglige salg og rådgivning af kontormøbler.
Stillingen er på 30-37 timer. Vi har åbent mandag - fredag, og arbejdsdagen slutter altid senest kl. 16.30
Opstart snarest muligt....

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer virksomheden, derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og udstråling og troværdighed.
  • Du interesserer dig for møbler og har en holdning til produkt, design, teknik, kvalitet, og funktion.
  • Det er ikke væsentligt at du har et indgående kendskab til præcist kontormøbler og indretning, men en grundlæggende viden indefor møbler, vil være en klar fordel.
  • Vi sørger for en grundigt produkt optræning, så du er klar til at vejlede om vores sortiment, og forskellen imellem syncronvip, martindale og Blaue-Engel.
  • Vi har backup af inkarnerede indretnings og møbeltosser, så du får en kyndig backup til at klare alle salgs og indretningsopgaver

Send en kortfattet ansøgning, CV, billede samt relevant erfaring.
Så hører du fra os snarest muligt
Send til:

Torbenbutik 

Vil du være med på holdet ?


Indretningskonsulent - Aalborg 


Til vores nyeste afdeling på Nibevej søger vi en erfaren sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner,
der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra det nye store showroom vil du sammen med butikschefen og dine kollegaer i Risskov,
koordinere salgsindsatsen i området og lave aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
  • Du er den direkte kontakt til vores kunder, og vi lægger stor vægt på din fremtræden og troværdighed
  • Du er vedholdende og har den ihærdighed der skal til for at opbygge og vedligeholde en kundebase
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning
  • Det er et krav, at du allerde i dag har en indarbejdet kunde portefølje


Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt distriktschef Tina og tag en uforpligtende snak om mulighederne.
Hun kan kontaktes på  

 


Salgs/ indretnings konsulent - Aarhus


Til afdelingen i Risskov søger vi en sælger, som kan arbejde selvstændigt, og sætter pris på frihed i sit arbejde til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje. Vi har et bredt udvalg af kontormøbler,
og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. 
Fra vores butik vil du sammen med dine kollegaer koordinere salgsindsatsen i midtylland og lave aftaler om kundebesøg. 
Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer virksomheden,
    og derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag
  • Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed


Kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

 


 

Distriktschef - Trekantsområdet


Til ny afdeling i trekantsområdet med showroom i Kolding eller Fredericia søger vi en distrikschef, der kan være med til at opbygge og udvidde vores kundekreds i dette område.
Du elsker at arbejde selvstændigt, og sætter pris på friheden i dit arbejde, og til at være kreativ. Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje.
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler, og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. Fra vores nye butik vil du selv koordinere salgsindsatsen i hele trekantsområdet og syd Danmark, og lave dine aftaler om kundebesøg. Alt backup fra intern salg, tilbud, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for egen dagligdag 
  • Stillingen er nyoprettet og kan tilpasses efter den rigtige person
  • I samarbejde med dig, sørger vi for etablering af showroom og infrastruktur, der hjælper dig til at få succes i distriktet
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning


Kontakt Torben Møller og vi tager en uforpligtende snak om mulighederne.

 


 

Distriktschefer - Slagelse, Aabenra, Esbjerg, Viborg, Thisted, Odense, eller..?


Vi udvider i hele Danmark, og leder efter dygtige ansvarlige kolleger til disse områder.
Som distrikschef vil du være med til at opbygge og udvidde vores kundekreds i dette område.
Du elsker at arbejde selvstændigt, og sætter pris på friheden i dit arbejde, og til at være kreativ. 
Du har bevist, at du kan lave indretninger og har allerede tilfredse kunder i din portefølje.
Vi har et bredt udvalg af kontormøbler indenfor blandt andet kontorstol og hæve sænkebord,
og det er dine kreative evner, der hjælper vores kunder til at træffe de rigtige beslutninger til deres nye kontor. 

Fra vores nye butik vil du sammen med vores COO koordinere salgsindsatsen i hele området. 
Alt backup fra intern salg, tilbud, markedsføring, webshop og tegning står til din rådighed fra hovedkontoret i Århus.


I samarbejde med dig, sørger vi for etablering af showroom og infrastruktur, der hjælper dig til at få succes i distriktet.

  • Du er vores ansigt udadtil og repræsenterer selvstændigt virksomheden,
    derfor lægger vi stor vægt på din fremtræden og troværdighed i en skøn forening med ihærdighed
  • Det er et meget selvstændigt job med stor frihed og ansvar for eget budget og dagligdag
  • Områderne er nyoprettede for vores showrooms, som understøtter vores voksende succes i området,
    og vi tilpasser strategien og jobbet efter den rigtige person
  • Det er et krav at du allerde i dag, har en indarbejdet kunde portefølje fra en lignende virksomhed
  • Det er væsentligt at du har et indgående kendskab til kontormøbler og indretning
  • Du har en iværksætter i maven, som bare skal hjælpes i gang med at vækste


Vi ser frem til at høre fra dig.
Du er også velkommen til at kontakte Torben, hvis du bare vil høre om,
hvad der ellers kunne være af muligheder. 

Med venlig hilsen

Torben Møller

Direktør
Tlf. nr.: 3033 1066

    linked in 
LinkedIn

 

 

Vi har den bedste kvalitet
Vi har den største leverings sikkerhed
Vi har den hurtigste leveringstid
Vi har de bedste priser
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder