Lad indretningen tale sit helt eget tydelige sprog og fuldend den med farver. Med den komplette, farvekoordinerede indretningspakke sikrer du din virksomhed en moderne og kompromisløs indretning.
Hvorfor vælge en færdig og komplet indretningsløsning?
En komplet indretningspakke er en færdig løsning, der indeholder en række møbler som de fleste virksomheder typisk skal bruge. Vi vil gerne gøre det nemt for din virksomhed at få en ny kontorindretning, uden at det skal tage for meget af jeres tid. Vi sørger for at håndtere stort set det hele. Det er lige fra ordrehåndtering, levering til montering.
En virksomheds kontorindretning har en stor indflydelse på, hvordan medarbejdere og kunder oplever virksomheden. Når virksomhedens brand og værdier er tydelige i indretningen, så skaber det tryghed og tillid både overfor medarbejderne og kunderne.
En kontorindretning skal kunne inspirere, motivere og engagere medarbejderne. For at skabe et sundt arbejdsmiljø og optimale vilkår for medarbejderne, er det vigtigt med et gennemtænkt kontorindretning. Her er det vigtigt at kortlægge medarbejdernes arbejdsrutiner for at skabe en indretning, der støtter op omkring deres arbejde og behov.
Ved at skabe de helt rigtige fysiske rammer så opnår du rige mange fordele:
Voers dygtige indretningskonsulenter hjælper dig fra start til slut med at nå i mål med dit indretningsprojekt. Vi bestræber os på at skabe en komplet indretning, der er indbydende og inspirerende.
Hvad er inkluderet i den komplette indretning?
Indretningspakken indeholder møbler til arbejdspladsen, kantinen og mødelokalet. Montage og fragt er inkluderet i prisforslaget nedenfor.
Hvordan fungerer det?
Når du vælger en komplet indretningspakke hos Kontormøbler.dk, så vælger du en færdig løsning med de møbler, din virksomhed har brug for. Her skal du blot tage stilling til hvilken løsning, der passer passer allerbedst til din virksomheds størrelse. Nederst på siden har vi lavet et prisoverslag som er baseret ud fra, hvor mange ansatte der er i virksomheden.
Kan man tilpasse indretningspakken?
Ja, det kan du sagtens. Du kan enten vælge at tage udgangspunkt i denne indretningspakke og ændre få ting såsom farver, overflader eller antallet af møbler. Eller vi kan lave et komplet indretningsforslag, der passer 100% til jeres ønsker og behov.
Kontakt os på info@kontormoebler.dk
Denne indretningspakke indeholder følgende møbler:
Priserne er ex. moms (Udregnet medio januar 2023)*
Pakken indeholder:
1 x kantinebord
1 x kantinebænk
3 x taburetter
1 x højbord
6 x barstole
1 x reol med 6 rum
2 x reoler med 3 hylder
5 x hæve-sænkeborde
5 x kontorstole
2 x glastavler
1 x mødebord
6 x mødestole
2 x plantekasser
5 x stoleunderlag
1 x stort gulvtæppe til mødebord
Pakken indeholder:
2 x kantineborde
2 x kantinebænke
6 x taburetter
1 x højbord
6 x barstole
2 x reoler med 6 rum
3 x reoler med 3 hylder
10 x hæve-sænkeborde
10 x kontorstole
2 x glastavler
1 x mødebord
6 x mødestole
3 x plantekasser
10 x stoleunderlag
1 x stort gulvtæppe til mødebord
Pakken indeholder:
5 x kantinebord
5 x kantinebænk
15 x taburetter
2 x højbord
12 x barstole
5 x reoler med 6 rum
10 x reoler med 3 hylder
30 x hæve-sænkeborde
30 x kontorstole
4 x glastavler
1 x mødebord
12 x mødestole
5 x plantekasser
30 x stoleunderlag
1 x stort gulvtæppe til mødebord
*Prisoverslaget er med fragt, montage og miljø- og energitillæg.
Der kan forekomme prisændringer, men den aktuelle pris kan du altid finde på vores hjemmeside www.kontormoebler.dk.
Ønsker din virksomhed en fleksibel løsning, hvor udgifterne holdes nede?
Det kan være din virksomhed er i vækst, overvejer at flytte eller udskifte hele inventaret?
Så er en leasingaftale en god løsning for din virksomhed.
Der er mange fordele ved at lease kontormøbler:
Bedre likviditet
Fast månedlig omkostning giver tryghed, da det altid er en kendt omkostning og derfor nemmere at budgettere.
Lavt omkostningsniveau
Omkostningsniveauet er ikke høje ved en leasingaftale hos Kontormøbler.dk. Fx opnår du en lav månedlig ydelse.
100% fradragsberettiget finansiering
Leasingydelsen er fuld fradragsberettiget i virksomhedens driftsregnskab.
Nemt at opgradere eller udskifte udstyret
Hvis du har behov for at ændre eller opgradere møblerne, kan det nemt gøres i hele aftaleperioden.
Priserne er ex. moms og renten er variabel (udregnet medio 2023).
Månedlig udbetaling (36 mdr.)
Pakken indeholder:
1 x kantinebord
1 x kantinebænk
3 x taburetter
1 x højbord
6 x barstole
3 reoler med 6 rum
5 x hæve-sænkeborde
5 x kontorstole
2 x glastavler
1 x mødebord
6 x mødestole
2 x plantekasser
5 x stoleunderlag
1 x stort gulvtæppe til mødebord
Månedlig udbetaling (36 mdr.)
Pakken indeholder:
1 x kantinebord
1 x kantinebænk
3 x taburetter
1 x højbord
6 x barstole
3 reoler med 6 rum
5 x hæve-sænkeborde
5 x kontorstole
2 x glastavler
1 x mødebord
6 x mødestole
2 x plantekasser
5 x stoleunderlag
1 x stort gulvtæppe til mødebord
Månedlig udbetaling (36 mdr.)
Pakken indeholder:
1 x kantinebord
1 x kantinebænk
3 x taburetter
1 x højbord
6 x barstole
3 reoler med 6 rum
5 x hæve-sænkeborde
5 x kontorstole
2 x glastavler
1 x mødebord
6 x mødestole
2 x plantekasser
5 x stoleunderlag
1 x stort gulvtæppe til mødebord
Oprettelsesgebyr: 875 kr.
Restværdi: 5%
Engangsafgift/ udbetaling: 5%
Forud kvartalsvis betaling
Der tages forbehold for kreditgodkendelse og CVR. nr. er nødvendigt.
Har du spørgsmål til vores leasingaftale?
Kontakt os gerne på info@kontormoebler.dk
Vi hjælper jer videre med jeres indretningsprojekt. Book et møde hos en af vores erfarne indretningskonsulenter.
Besøg vores brand- og multibrand showrooms i hele landet. Her har I også mulighed for at se de forskellige farve- og stofprøver.
Hos Kontormøbler.dk forhandler vi også et stort udvalg af kontormøbler og tilbehør. Dem kan du finde på vores webshop.