GRATIS FRAGT - GEBYRFRI BETALING - HURTIG LEVERING

Leasing af kontormøbler til erhverv


Tendensen for erhvervsleasing af kontormøbler er stigende de seneste par år, pga. de mange kæmpe fordele ved at lease kontormøbler frem for at købe. Flere virksomheder ønsker fleksibilitet, hvor de gerne vil sikre, at der er midler til at foretage andre investeringer tættere på kerneforretningen. Med dagens hurtige teknologiske udvikling er det oftest mere fordelagtigt at leje, frem for at investere i nyt udstyr. Det er det perfekte finansieringsalternativ, og derfor vil vi gerne tilbyde erhvervsdrivende denne fleksible løsning til fordelagtige priser. En virksomhed kan lease hele arbejdspladser til fordelagtige priser hos os.


Er I en virksomhed i vækst, som har et stramt budget og derfor gerne vil holder udgifterne nede? Så er leasing af kontormøbler en meget god og fleksibel løsning, da man får en bedre likviditet. Dette skyldes at ens omkostninger på leasing er fordelt over en periode.



Leasing af alle vores nye kontormøbler


Vi tilbyder leasing på alle vores nye kontormøbler på webshoppen. Det er alt fra ergonomiske kontorstole, hæve sænke borde, udendørsmøbler, og opbevaringsløsninger til de små og store arbejdspladser. Vi har et kæmpe sortiment indenfor de forskellige kontormøbler kategorier, hvor du har muligheden for at skræddersy dit eget unikke kontormøbler mht. farve, størrelse, polstring m.m.

Vores brugervenlige hjemmeside har en billedekonfigurator, som viser dig præcist hvordan det specifikke valgte produkt kommer til at se ud i den farve, størrelse, polstring osv. vælger.
Det er helt enkelt - du får hvad du ser.



Hvorfor lease kontormøbler hos Kontormøbler.dk?


Der er rigtig mange fordele ved at lease kontormøbler hos os. De vigtigeste fordele er:

 

icon fluebenBedre likviditet, fordi omkostningerne fordeles over en periode
icon fluebenLavt omkostningsniveau
icon flueben100 % fradragsberettiget finansiering
icon fluebenMulighed for at lease spritnye kontormøbler samlet ét sted
icon fluebenSkræddersyet løsning til dit behov

 

Finansiel leasing via IKANO bank
Kontormøbler.dk har indgået en aftale med IKANO VIP-Lease om at tilbyde erhvervsleasing af kontormøbler.
Valget faldt på IKANO grundet deres lave omkostningsniveau og flere års erfaring indenfor leasing. Vi har et rigtig godt samarbejde med dem, hvor de efterhånden har været vores samarbejde i rigtig mange år.

Kontormøblerne leases typisk over 3 til 5 år, derefter overtager køber ejendomsretten for en sidste ydelse.
Du bestemmer naturligvis selv, hvor lang leasingperioden skal være. Jo længere leasingperioden er, desto billigere bliver den månedlige omkostning.


Pris eksempel
Skemaet herunder viser den månedlige ydelse for en leasingaftale hos Kontormøbler.dk.
Prisen er beregnet ud fra størrelsen på leasing ydelsen sammenlignet med hvor lang afdragsperioden er.

Vær opmærksom på det er vejledende priser for leasing ydelsen. Venligst kontakt os for et konkret tilbud.

Regneeksempel erhversleasing af kontormøbler

 

OBS: Priserne er eksl. moms (Udregnet medio 2018) og forudsætter positiv kreditvurdering

  • Oprettelsesgebyr: 875 kr.
  • Restværdi 5%
  • Engangsafgift/ Udbetaling 5%
  • Forud kvartalvis betaling
  • Faktureringsgebyr 85 kr. pr. opkrævning (25 kr. ved betaling via BS)
  • Forsikring tilkommer (Andrager 1,2 % p.a. af udstyrsprisen)

Hvornår kan det betale sig at lease kontormøbler?


Spørgsmålet om hvorvidt man skal købe eller lease sine kontormøbler er afhængig af leasingperioden og ens situation. Men faktisk kan det betale sig i stortset alle sammenhænge. Hvis du ved på forhånd, at du ikke skal have samme de møbler i 5 eller 10 år, så kan erhvervsleasing godt betale sig. Det er også ofte nemmere at skabe et lækkert og fleksibelt kontormiljø  der er up to date med de seneste trends uden at man skal have et stort femcifret beløb op af lommen.

Virksomhedens situation har også noget at skulle have sagt. Specielt for virksomheder i vækst, er erhvervsleasing af kontormøbler relevant. Da der ofte kommer nye ansatte til, nye lokaler osv. Når der sker så mange nye ting og forandringer hele tiden, kan det ikke betale sig at investere i dyre møbler. Her anbefaler vi leasing i stedet, da man hurtigt og nemt kan ændre sin leasing aftale, hvis ens nuværende situation har ændret sig.



Sådan fungerer leasing hos Kontormøbler.dk - Enkelt & nemt online

 
Leasing af kontormøbler til erhverv har aldrig været lettere. Det eneste du skal gøre er at gå ind på vores hjemmeside, vælge de ønskede kontormøbler og checke ud i kurven, hvor du så skal udfylde dine informationer såsom CVR-nr osv. Skriv i kommentarfeltet, hvor lang tid leasing perioden skal være eller andre ønsker du måtte have, og vælg "Leasing/tilbud" under betalingsoplysninger. Du vil straks modtage en mail med alle de kontormøbler du gerne vil lease, og den samme mail vil vi også få. Vi vil efterfølgende behandle din forespørgsel hurtigst muligt, hvor du vil få at svar på om vi kan imødekomme din forespørgsel.

Erhvervsleasing af kontormøbler hos kontormøblerdk

 

Forudsætning for erhvervsleasing
Følgende forudsætninger skal være opfyldt før, der kan laves en ekspres godkendelse:

  • Virksomheden skal være dansk registreret
  • Der skal være aflagt et årsregnskab
  • Der skal være en positiv egenkapital
  • Personligt ejede virksomhed skal stille personlig kaution
  • Virksomheden eller ejerne må ikke være RKI registreret eller lign. registre

 

"Leasing af kontormøbler giver præcis samme fordele for virksomheder,
som leasing af eksempelvis biler, it-udstyr eller produktionsmaskiner"

- Torben Møller, direktør (Kontormøbler.dk) 

kontakt torben


Har du brug for hjælp til leasing af kontormøbler, eller ønsker du et konkret leasingtilbud? Vi står klar med råd og vejledning, så du kan komme sikkert igennem din kontorindretning.

 

Kontakt os på mail  eller telefon 8612 3040.