Leverandør af kontorindretning

Leasing af kontormøbler til erhverv


Er I en virksomhed i vækst, som har et stramt budget, og derfor gerne vil holder udgifterne nede?
Eller er det den helt store kontorindretning I længe har drømt om at realisere?
Så er leasing af kontormøbler en meget god og fleksibel løsning, da man får en bedre likviditet.
Dette skyldes at virksomhedens omkostninger på leasing er fordelt over en periode.



Leasing af nye kontormøbler - Alt til kontoret


Vi tilbyder leasing på alle vores nye kontormøbler på webshoppen. Det er alt fra ergonomiske kontorstole, hæve sænke borde og opbevaringsløsninger til de små og store arbejdspladser.
Du kan lease en komplet arbejdstation, arbejdsplads eller loungemøbler til dit loungeområde. Vi har et kæmpe sortiment indenfor de forskellige kontormøbler kategorier, hvor du har muligheden for at skræddersy dit eget unikke kontormøbler mht. farve, størrelse, polstring m.m. Muligheden for leasing af møbler giver dig den helt store frihed og fleksibilitet til at skabe den kontorindretning, du længe har drømt om eller har brug for.


previous arrow
next arrow
Slider


Vores brugervenlige hjemmeside har en billedekonfigurator, som viser dig præcist, hvordan det valgte produkt kommer til at se ud i den farve, størrelse, polstring osv. du vælger.
Leasing af kontormøbler har aldrig været nemmere!

Det er helt enkelt - du får hvad du ser.



Hvorfor lease kontormøbler?


Der er rigtig mange fordele ved at lease kontormøbler hos os. De vigtigeste fordele er:

 

icon fluebenBedre likviditet, fordi omkostningerne fordeles over en periode
icon fluebenLavt omkostningsniveau
icon flueben100 % fradragsberettiget finansiering
icon fluebenMulighed for at lease helt nye kontormøbler - samlet ét sted
icon fluebenSkræddersyet løsning til dit behov


Kontormøblerne leases typisk over 3 til 5 år, derefter overtager køber ejendomsretten for den sidste ydelse.
Du bestemmer naturligvis selv, hvor lang leasingperioden skal være.


Hvad koster det at lease nye kontormøbler?

Skemaet herunder viser den månedlige ydelse for en leasingaftale hos Kontormøbler.dk.
Prisen er beregnet ud fra størrelsen på leasing ydelsen sammenlignet med, hvor lang afdragsperioden er.

Vær opmærksom på det er vejledende priser for leasing ydelsen. Venligst kontakt os for et mere konkret leasing tilbud.

Regneeksempel erhversleasing af kontormøbler

 

OBS: Priserne er ekskl. moms og renten er variabel (Udregnet medio 2020).

  • Oprettelsesgebyr: 875 kr.
  • Restværdi 5%
  • Engangsafgift/ Udbetaling 5%
  • Forud kvartalvis betaling


Hvornår kan det betale sig at lease kontormøbler?


Spørgsmålet om hvorvidt man skal købe eller lease sine kontormøbler er afhængig af leasingperioden og ens situation.
Men faktisk kan det betale sig i stortset alle sammenhænge. Hvis du på forhånd ved, at du ikke skal have de samme møbler i 5 eller 10 år,
så kan erhvervsleasing godt betale sig. Det er også ofte nemmere at skabe et lækkert og fleksibelt kontormiljø, der er helt opdateret på de seneste trends
uden, at man skal have et stort femcifret beløb op af lommen.


Virksomhedens situation har også noget at skulle have sagt. Specielt for virksomheder i vækst, er erhvervsleasing af kontormøbler relevant.
Da der ofte kommer nye ansatte til, nye lokaler osv. Når der sker så mange nye ting og forandringer hele tiden, kan det ikke betale sig at investere i dyre møbler.
Her anbefaler vi leasing i stedet, da man hurtigt og nemt kan ændre sin leasing aftale, hvis ens nuværende situation ændrer sig.



Hvordan kommer jeg i gang med at lease kontormøbler?

 
Leasing af kontormøbler til erhverv har aldrig været lettere. Det eneste du skal gøre er at gå ind på vores hjemmeside,
vælge de ønskede kontormøbler og checke ud i kurven, hvor du så skal udfylde dine informationer såsom CVR-nr osv.
Skriv i kommentarfeltet, hvor lang tid leasing perioden skal være eller andre ønsker, du måtte have og vælg "Leasing/tilbud"
under betalingsoplysninger. Du vil straks modtage en mail med alle de kontormøbler du gerne vil lease, og den samme mail vil også blive sendt til os.
Vi vil efterfølgende behandle din forespørgsel hurtigst muligt, hvor du vil få at svar på om, vi kan imødekomme din forespørgsel.

Erhvervsleasing af kontormøbler hos kontormøblerdk

 

Forudsætning for erhvervsleasing
Følgende forudsætninger skal være opfyldt før, der kan laves en ekspres godkendelse:

  • Virksomheden skal være dansk registreret
  • Der skal være aflagt et årsregnskab
  • Der skal være en positiv egenkapital
  • Personligt ejede virksomhed skal stille personlig kaution
  • Virksomheden eller ejerne må ikke være registreret i RKI eller lign. registre


Tendensen for erhvervsleasing af kontormøbler er stigende de seneste par år, pga. de mange fordele ved at lease kontormøbler frem for at købe.
Flere virksomheder ønsker fleksibilitet, hvor de gerne vil sikre, at der er midler til at foretage andre investeringer tættere på kerneforretningen.


Med dagens hurtige teknologiske udvikling er det oftest mere fordelagtigt at leje, frem for at investere i nyt udstyr. Det er det perfekte finansieringsalternativ,
og derfor vil vi gerne tilbyde erhvervsdrivende denne fleksible løsning til fordelagtige priser. Leasing af kontormøbler giver præcis de samme fordele for virksomheder,
som leasing af eksempelvis biler, it-udstyr eller produktionsmaskiner.


Få et godt leasing tilbud hos Kontormøbler.dk


Har du yderligere spørgsmål omkring vores leasing af kontormøbler eller ønsker du at få et godt leasing tilbud?
Så er du velkommen til at kontakte os. Når vi har modtaget din ansøgning, vil vi snarest muligt udarbejde et godt tilbud til dig.


Har du samtidig også brug for hjælp til kontorindretning, kan vi også være behjælpelig med dette.
Vores indretningskonsulenter har flere års erfaring indenfor kontorindretning og møbelbranchen,
hvor de har både arbejdet med små såvel som store virksomheder.

 

Kontakt os på mail  eller giv os et kald på 8612 3040.