Kontorindretning på den nemme måde


I Århus finder du ét af vores fire regionale showrooms. Her har vi gjort det nemt at få inspiration til den
næste kontorindretning hos vores kompetente indretningskonsulenter.

Vi har et bredt udvalg af kontormøbler i Århus og kan hjælpe med en komplet indretning af virksomheden
såvel som f.eks. kantine, mødelokale, reception og meget mere.

Det er også muligt at besøge showroomet, hvis det blot er inspiration, du er ude efter. Vi har langt flere møbler,
end vi udstiller i lokalerne, men vi kan nemt og hurtigt vise dig et større sortiment via vores digitale platform.

Vi tilbyder kontormøbler på den nemme og inspirerende måde med hurtig levering!

Erhvervskunder kan booke en fremvisning alle hverdage fra kl. 8.30-16 i vores Århus showroom eller i din virksomhed.


Privatkunder kan besøge vores showroom i den faste åbningstid tirsdag og torsdag fra kl. 13-16.


Århus showroom/ Hovedkontor
Showroom er åbent efter aftale.
Tlf. nr.: 86 12 30 40 (Telefontid: kl. 8.30-16)
E-mail:

 

Sne og Sno

"Hos SNE & SNÖ Skirejser skulle vi bruge flere nye hæve-sænkeborde. Vi kontaktede Kontormøbler.dk og indretningskonsulenten gav os en god og seriøs rådgivning om de forskellige valgmuligheder. Efter flere gode dialoger valgte vi at købe borde fra den danske producent Dencon. Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

"Hos SNE & SNÖ Skirejser skulle vi bruge flere nye hæve-sænkeborde. Vi kontaktede Kontormøbler.dk og indretningskonsulenten gav os en god og seriøs rådgivning om de forskellige valgmuligheder. Efter flere gode dialoger valgte vi at købe borde fra den danske producent Dencon. Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

"Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk!
Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for.
 
Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen. Vi fik også samling af møbler med, som blev leveret og samlet præcist som aftalt. Inden ordreafgivelsen besøgte jeg også deres showroom, hvor jeg fik god fremvisning af møblerne og vist alternativer, med gode faglige begrundelser for de forskellige valgmuligheder. Virkelig god service - også når priserne samtidig er i bund. Anbefalinger herfra."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk!
Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for. Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen. Vi fik også samling af møbler med, som blev leveret og samlet præcist som aftalt. Inden ordreafgivelsen besøgte jeg også deres showroom, hvor jeg fik god fremvisning af møblerne og vist alternativer, med gode faglige begrundelser for de forskellige valgmuligheder. Virkelig god service - også når priserne samtidig er i bund. Anbefalinger herfra."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk! Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for. Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

BUPL

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os. Vi vil helt klart anbefale KontorMøbler.dk, da vi har fået en rigtig god vejledning, også over ting, der fra vores side ikke helt var gennemtænkt. Priserne er konkurrencedygtige og møblerne lever fuldt ud op til vores forventninger. Desuden var Tina en rigtig god sparringspartner og et meget behageligt selskab.”
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os. Vi vil helt klart anbefale KontorMøbler.dk, da vi har fået en rigtig god vejledning, også over ting, der fra vores side ikke helt var gennemtænkt. Priserne er konkurrencedygtige og møblerne lever fuldt ud op til vores forventninger. Desuden var Tina en rigtig god sparringspartner og et meget behageligt selskab.”
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os."
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og
indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

NFM Gulve

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning. Jeg vil gerne anbefale Kontormøbler.dk pga. deres service og prismatch ift. andre leverandører."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning. Jeg vil gerne anbefale Kontormøbler.dk pga. deres service og prismatch ift. andre leverandører."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

previous arrow
next arrow

 

Få inspiration til jeres næste indretning i vores Århus showroom


Formålet med vores showroom er at inspirere dig til at finde den allerbedste løsning for netop jeres virksomhed. Med et showroom giver vi dig mulighed for at afprøve møblerne og få helt konkrete råd samt anbefalinger fra vores dygtige indretningskonsulent omkring indretning af jeres virksomhed. Vores personale i Århus er klar til at tage imod dig og dele ud af sin store viden omkring kontormøbler og indretning. De vil med glæde hjælpe dig med at svare på alle dine spørgsmål og hjælpe dig i den rigtige retning, hvis du mangler inspiration til indretning af jeres virksomhed.

 

Se vores store udvalg af kontormøbler i Århus


Kunne I godt tænke jer at se vores kontormøbler inden I køber? Så kan det være en god idé at besøge vores showroom i Århus og se møblerne i virkeligheden. Hvordan føles en laminatbordplade i forhold til en af finér? Hvordan sidder man egentlig på en saddelstol? Hvilken slags whiteboardtavle er bedst? Disse og mange flere spørgsmål hjælper vi dig med at få svar på.

 

Her finder du Kontormøbler.dk's showroom i Århus

Muslingevej 36B, 8250 Egå
Tlf. nr.: 86 12 30 40
(Telefontid: Kl. 8.30-16)

E-mail:


Som erhvervskunde kan du booke en aftale i vores showroom fra mandag til fredag mellem kl. 8.30-16.