Kontorindretning på den nemme måde

Erhvervsindretning

Den rigtige erhvervsindretning skaber et miljø, som løfter arbejdsglæden og giver de bedste rammer for en produktiv og behagelig arbejdsdag. Det ved vores indretningskonsulenter, og derfor er de klar til at hjælpe dig med din næste indretningsopgave.

Du kan få hjælp til både store og små opgaver. Vi har indrettet udført meget indretning til erhverv gennem tiden. Ingen indretninger er ens. Vi har masser af idéer til både kantineindretning, kontorindretning og mødelokaleindretning. Du kan også bruge os til indretning af hotel, uddannelsesinstitutioner, plejefaciliteter, sognegårde og meget, meget andet. Uanset hvilken type opgave, du står over for, glæder vi os til at dele ud af vores erfaring og hjælpe dig godt i mål.

Erhvervsindretning med fokus på bæredygtighed


Bæredygtighed er et emne, der vinder større og større indpas i vores hverdag, og det afspejles også i kontorindretningen og vores kunders ønsker. Når vi taler om bæredygtighed, handler det selvfølgelig i høj grad om bæredygtige materialer uden skadelige kemikalier, men det handler også om kvalitet.

Bæredygtig kontorindretning hos Kontormøbler.dk

Kontormøbler af høj kvalitet holder længere, og dermed er du medvirkende til at mindske spild og sætte en stopper for brug og smid væk-kulturen. Desuden har vi et stort udvalg af danske kontormøbler produceret i Danmark, hvilket sparer transport og sikrer gennemsigtighed i hele produktionskæden.

Få hjælp til indretning af kontor og kantine

Læs mere om vores bæredygtige kontormøbler her. 

Indretning af erhverv med ergonomi i højsædet


Den optimale erhvervsindretning rammer virksomhedens nerve i design og udtryk, men den er også funktionel og ergonomisk. Netop ergonomi er en af vores mærkesager og en del af indretningen, som vi aldrig ser bort fra. En ergonomisk arbejdsplads er tilpasset den enkeltes behov, muligheder og begrænsninger - det giver bedre trivsel på arbejdspladsen, sundere medarbejdere og potentielt færre sygedage.

Kontorindretning med fokus på ergonomi

Farver og materialer til erhvervsindretning


Forskellige farver påvirker vores humør på forskellige måder - og de påvirker også, hvordan din virksomhed opfattes af medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Er du til fuld fart på farverne, eller er stilen mere afdæmpet og eksklusiv? Skal indretningen udstråle kreativitet eller eksklusivitet? De rigtige farver kan gøre den lille forskel og sætte den sidste prik over i’et. Mange borde kan fås med linoleumbordplader i alskens farver - det kan også være en lampe eller et tæppe, der afrunder indretningen og får det hele til at hænge sammen.

På samme måde kan du opnå helt forskellige udtryk alt efter dine materialevalg. Venteområdet kan både forsynes med eksklusive lædersofaer og bløde, farvestrålende lænestole. Og hvad med kantinestole og -borde, skal de ikke være lette at vedligeholde og holde rene? Materialerne har både en æstetisk og praktisk funktion, og vi hjælper dig med at forene de to.

Indretning af kantine

Lys og lyd er vigtigt for indretningen af erhverv


Ergonomi er én af faktorerne, der påvirker vores trivsel på arbejdspladsen. Lys og lyd er faktorer, der også spiller ind, når vi taler om arbejdsglæde, motivation og meget andet. Derfor har vi altid øje for den rigtige belysning - vi hjælper med at finde de rigtige lyskilder og få dem placeret det helt rigtige sted. Skærmarbejde stiller f.eks. særlige krav til belysningen for at undgå genskær og forstyrrelser.

Et behageligt lydbillede er alfa og omega for koncentrationsmuligheder og for et behageligt arbejdsmiljø i det hele taget. Det ved vi, og derfor kan vi også præsentere dig for en lang række muligheder for at forbedre akustikken. Det kan være alt lige fra sofaer med høj ryg til lydabsorberende skærmvægge og opslagstavler. Én ting er i hvert fald sikker - lydoptimering kan sagtens være både praktisk og dekorativ.

Se alle vores lydabsoberende skærmvægge her.

Vi hjælper virksomheder trygt og sikkert i mål med deres erhvervsindretning


Vores mangeårige ekspertise er din garanti for en løsning, der passer perfekt til din arbejdsplads. Vi har indrettet adskillige kontorer, men ikke to løsninger er ens - og det skal de heller ikke være. Her er der ikke noget, der hedder rutineløsninger. Vi trækker på vores store erfaring fra mange andre opgaver, men hver eneste indretning til erhverv er ny og spændende for os, og resultatet bliver til i tæt samspil med dig. Det sikrer dig en unik erhvervsindretning, som lever op til dine forvetninger - og som ikke nødvendigvis ligner alle de andre. 

Sne og Sno

"Hos SNE & SNÖ Skirejser skulle vi bruge flere nye hæve-sænkeborde. Vi kontaktede Kontormøbler.dk og indretningskonsulenten gav os en god og seriøs rådgivning om de forskellige valgmuligheder. Efter flere gode dialoger valgte vi at købe borde fra den danske producent Dencon. Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

"Hos SNE & SNÖ Skirejser skulle vi bruge flere nye hæve-sænkeborde. Vi kontaktede Kontormøbler.dk og indretningskonsulenten gav os en god og seriøs rådgivning om de forskellige valgmuligheder. Efter flere gode dialoger valgte vi at købe borde fra den danske producent Dencon. Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

"Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk!
Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for.
 
Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen. Vi fik også samling af møbler med, som blev leveret og samlet præcist som aftalt. Inden ordreafgivelsen besøgte jeg også deres showroom, hvor jeg fik god fremvisning af møblerne og vist alternativer, med gode faglige begrundelser for de forskellige valgmuligheder. Virkelig god service - også når priserne samtidig er i bund. Anbefalinger herfra."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk!
Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for. Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen. Vi fik også samling af møbler med, som blev leveret og samlet præcist som aftalt. Inden ordreafgivelsen besøgte jeg også deres showroom, hvor jeg fik god fremvisning af møblerne og vist alternativer, med gode faglige begrundelser for de forskellige valgmuligheder. Virkelig god service - også når priserne samtidig er i bund. Anbefalinger herfra."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk! Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for. Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

BUPL

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os. Vi vil helt klart anbefale KontorMøbler.dk, da vi har fået en rigtig god vejledning, også over ting, der fra vores side ikke helt var gennemtænkt. Priserne er konkurrencedygtige og møblerne lever fuldt ud op til vores forventninger. Desuden var Tina en rigtig god sparringspartner og et meget behageligt selskab.”
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os. Vi vil helt klart anbefale KontorMøbler.dk, da vi har fået en rigtig god vejledning, også over ting, der fra vores side ikke helt var gennemtænkt. Priserne er konkurrencedygtige og møblerne lever fuldt ud op til vores forventninger. Desuden var Tina en rigtig god sparringspartner og et meget behageligt selskab.”
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os."
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og
indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

NFM Gulve

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning. Jeg vil gerne anbefale Kontormøbler.dk pga. deres service og prismatch ift. andre leverandører."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning. Jeg vil gerne anbefale Kontormøbler.dk pga. deres service og prismatch ift. andre leverandører."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

previous arrow
next arrow