Kontorindretning på den nemme måde

Loungeindretning
Få et godt arbejdslys med bordlamper
FourLikes Family modulsofa til kontor
Fremtidens kontormiljø
Skab en moderne mødelokaleindretning
Skab et moderne mødelokale
Skab et moderne mødelokale
Skab et moderne mødelokale
Affaldssortering til erhverv
Gør affaldssortering
til en naturlig del af hverdagen
Gør affaldssortering
til en naturlig del af hverdagen
Gør affaldssortering
til en naturlig del af hverdagen
FourLikes Family modulsofa til kontor
Træd ind i en verden af FourLikes Family
Skræddersy din egen
modulsofa-løsning
Skræddesy din egen modulsofa-løsning
Skræddersy din egen modulsofa-løsning
Fremtidens kontormiljø
Fremtidens kontormiljø skal være et mødested med rum til samarbejde, det sociale fælleskab og afslapning
Fremtidens kontormiljø skal være et mødested med rum til samarbejde, det sociale fælleskab og afslapning
previous arrow
next arrow

Virksomhedens navn

Kontormøbler.dk A/S

CVR-nummer

31 63 14 59

Adresse

Muslingevej 36B, 8250 Egå

Telefonnummer

+45 86 12 30 40

E-mail

Web

www.kontormoebler.dk

  

1. Generelle vilkår

Der tages generelt forbehold for force majeure situationer jf. leverancer. Handel med Kontormøbler.dk A/S foregår i øvrigt i henhold til købelovens bestemmelser.

 

2. Aftaleforhold

Kun ordrer og aftaler med en skriftlig ordrebekræftelse er bindende og kun på de indeholdte betingelser. Øvrige aftaler er først bindende, når de er skriftligt bekræftet af os. 

 

3. Levering

Medmindre andet er særskilt aftalt, leveres varer til leveringsadressens fortov. Vi vælger frit transportmiddel og transportvej.

Montering og opbæring kan vælges mod merpris.

Leveringsmetoden afhænger af hvor i landet du bor, og leveringstiden er typisk i "kontortid" mellem kl. 8-16. Chaufførerne planlægger selv turene, efter den økonomisk og miljømæssige mest fordelsagtige.
Vi bruger hovedsageligt Thortrans der leverer franko til fortov, og du sørger så selv for indbæring og montage.
Dette kan også bestilles som en ekstra ydelse, og det vil så være vores landsdækkende montørkorps, som vil komme med møblerne.

Vigtigt v/ B2B:
Ved varemodtagelsen skal du inspicere forsendelsen / emballagen og kun underskrive - og derved acceptere modtagelsen - hvis denne er intakt og ubeskadiget. 
I tilfælde af skade, SKAL dette påføres fragtbrevet ved modtagelsen.
Fotodokumentation skal fremsendes til os snarest muligt.

 

4. Pris v/ B2B

Vi forbeholder os ret til at afvise indkomne ordre, hvis indkøbspris og fragtudgifter overstiger salgsprisen. Dette kunne være uforholdsmæssigt store prisstigninger fra en leverandør, som ikke er blevet opdateret online.

 

5. Betaling 

Du har flere muligheder, når du skal gennemføre dit køb. Du kan betale med Dankort, VISA, MasterCard mfl. Du bliver ikke pålagt nogle gebyrer ved din betaling.

Alle betalinger sker på en krypteret side, så dine betalingsoplysninger bliver behandlet fortroligt og sikkert.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Erhvervs- og EAN-kunder har derudover mulighed for at modtage en faktura. 

 

6. Betaling, ejendomsforbehold m.v. v/ B2B

Ejendomsretten til det solgte forbliver hos os indtil hele købesummen er betalt.

Ved fakturasalg forfalder købesummen - medmindre andet er aftalt - til betaling 5 dage efter fakturadato. 
Ved dankortbetaling trækkes beløbet på kontoen, når varen afsendes.

Ved nye kunder og ordrer på mere end 10.000 kroner betales 50 % ved ordrebekræftelse. Restbeløb betales 5 dage netto.
Ved betaling senere end den fastsatte forfaldsdag vil vi være berettiget til at debitere en rente på 1.0 % pr. måned samt et kompensations- og rykkergebyr på 100,-.

 

7. Garanti

Kontormøbler.dk videregiver garantien fra vores producenter, hvilket som minimum gælder to år. Dog er der op til fem års garanti på kontormøbler fra flere af vores leverandører.
(Dette er på 90% af møblerne)

 

8. Fortrydelsesret 

Der er ingen fortrydelsesret på bekræftede ordrer v/ B2B.

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her: standardfortrydelsesformular

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

 

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Størstedelen af vores varer sendes med fragtmand. Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste 650 kr. ex moms (812,5 kr. inkl. moms) pr. palle.

Småpakker under 10 kg. kan sendes som pakke.

 

Ingen fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret på levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage med et ekstra lag pap beskyttelse omkring. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

 

Varen sendes til:

Dencon Center

Muslingevej 36B

8250 Egå

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

 

9. Reklamationsret 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Reklamationer kan laves online her reklamationsformular 


Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

 

Varen sendes til: 

Dencon Center

Muslingevej 36B

8250 Egå

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

 

10. Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Kontormøbler.dk A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på kontormoebler.dk er direktør Torben Møller. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: . 

 

12. Gavekort

Du kan købe et gavekort på Kontormøbler.dk.

Ved køb af et gavekort til Kontormøbler.dk accepterer du generelle vilkår og betingelser for gavekort.

Gavekortet kan både indløses på Kontormøbler.dk eller i en af vores mange showrooms. Skal gavekortet indløses på vores webshop, skal gavekortet indløses inden udførelsen af din ordre.

Det er ikke muligt, at benytte gavekortet til at købe flere gavekort. Hvis gavekortets værdi ikke dækker dit køb, skal du betale differencen ved at anvende en af de accepterede betalingsmetoder.

Hvis du har oprettet en ordre på Kontormøbler.dk og betalt med gavekort, vil vi udstede et nyt gavekort, hvis ordren bliver annulleret. Hvis du har betalt noget af ordren med et gavekort og resten med et kreditkort, vil vi refundere beløbende på tilsvarende vis. Gavekortet kan ikke omveksles til kontanter.

Et gavekort fra Kontormøbler.dk er et ihænderhaverbevis, hvilket betyder at, hvis man mister gavekortet så erstattes det ikke. Den person, der fremviser gavekortet kan benytte dette til betaling. Der behøves ingen yderligere identifikation af personen. Selvom du måtte have bekræftelse eller kvittering fra gavegiveren, må vi desværre fastholde, at gavekortet alene har værdi for ihænderhaver af gavekortet. Gavekort der er mistet eller udløbet erstattes ikke.

 

13. Miljø- og energitillæg

Alle ordre til offentlige samt erhvervskunder tillægges et miljø- og energitillæg.
Tillægget dækker en del af de omkostninger der tillægges ordren fra vores leverandører og transportører.
Alle transportører er pålagt kun at køre med miljø godkendte lastbiler, miljøstyrelsen anbefaler Euro 5 eller EEV i miljøzoner
Co2, olie, EU paller, miljø wrapping, genanvendelse af pap, plastik og træ 
Træ til produktion af møbler, bruges fortrinsvis FSC certificeret genanvendt eller sporbart træ
Ved møbelmontage sørger vores montører for at genanvende alt emballage og retur materiale forsvarligt.
Ved produktionen af Dencon kontormøbler, laves der løbende miljøforbedringer og et grønt regnskab

For nuværende pålægges miljø- og energitillæg således (tillæg er inkl. moms):
1-2.000 kr.: 26,00
2.001-6.000 kr.: 46,00
6.001-15.000 kr.: 96,00
15001-50.000 kr.: 286,00
50.001-200.000 kr.: 475,00
201.000 kr.: 976,00

 

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte .  Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Center for Klageløsning 

Nævnenes Hus 

Toldboden 2 

8800 Viborg 

www.forbrug.dk


Du kan klage via Klageportalen for Nævnenes Hus.


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20.12.2019

 

Standardfortrydelsesformular

Hent vores fortrydelsesformular her:

icon pdf download

Sne og Sno

"Hos SNE & SNÖ Skirejser skulle vi bruge flere nye hæve-sænkeborde. Vi kontaktede Kontormøbler.dk og indretningskonsulenten gav os en god og seriøs rådgivning om de forskellige valgmuligheder. Efter flere gode dialoger valgte vi at købe borde fra den danske producent Dencon. Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

"Hos SNE & SNÖ Skirejser skulle vi bruge flere nye hæve-sænkeborde. Vi kontaktede Kontormøbler.dk og indretningskonsulenten gav os en god og seriøs rådgivning om de forskellige valgmuligheder. Efter flere gode dialoger valgte vi at købe borde fra den danske producent Dencon. Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

"Vi har følt os rigtig godt rådgivet og serviceret igennem hele forløbet og kan helt klar anbefale andre at samarbejde med Kontormøbler.dk."
 
Glen Retz, direktør for SNE & SNÖ A/S

Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk!
Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for.
 
Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen. Vi fik også samling af møbler med, som blev leveret og samlet præcist som aftalt. Inden ordreafgivelsen besøgte jeg også deres showroom, hvor jeg fik god fremvisning af møblerne og vist alternativer, med gode faglige begrundelser for de forskellige valgmuligheder. Virkelig god service - også når priserne samtidig er i bund. Anbefalinger herfra."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk!
Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for. Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen. Vi fik også samling af møbler med, som blev leveret og samlet præcist som aftalt. Inden ordreafgivelsen besøgte jeg også deres showroom, hvor jeg fik god fremvisning af møblerne og vist alternativer, med gode faglige begrundelser for de forskellige valgmuligheder. Virkelig god service - også når priserne samtidig er i bund. Anbefalinger herfra."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

"Det har været en rigtig god oplevelse at handle med Kontormøbler.dk! Jeg fik ærlig rådgivning ud fra mine behov - jeg følte vi fik præcis det, vi havde behov for. Vi skulle bruge, for os, en større mængde borde og stole. Kontormøbler.dk var hurtige og præcise med leveringen."
 
Jan B. Olsen, BI & Platform specialist hos Valeur

BUPL

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os. Vi vil helt klart anbefale KontorMøbler.dk, da vi har fået en rigtig god vejledning, også over ting, der fra vores side ikke helt var gennemtænkt. Priserne er konkurrencedygtige og møblerne lever fuldt ud op til vores forventninger. Desuden var Tina en rigtig god sparringspartner og et meget behageligt selskab.”
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os. Vi vil helt klart anbefale KontorMøbler.dk, da vi har fået en rigtig god vejledning, også over ting, der fra vores side ikke helt var gennemtænkt. Priserne er konkurrencedygtige og møblerne lever fuldt ud op til vores forventninger. Desuden var Tina en rigtig god sparringspartner og et meget behageligt selskab.”
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

“Vi følte, at vi blev vejledt og rådgivet helt perfekt og professionelt. Tidsfristerne OG priserne blev overholdt til stor tilfredshed hos os."
 
Lene Adimsen, sekretær hos BUPL Nordjylland

Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

"Vores kunde er meget tilfreds med de fine skriveborde.
De er super flotte, og vi sætter stor pis på servicen fra jer"
 
Anne-Mette Fiil, indretningsarkitekt og
indehaver af Fiil & Fiil Boligindretning

NFM Gulve

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

"Super god rådgivning og service.
Hurtig levering af vores nye lækre kontor- og konferencelokaler"
 
Mikkel Andersen fra NFM Gulve A/S

Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning. Jeg vil gerne anbefale Kontormøbler.dk pga. deres service og prismatch ift. andre leverandører."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning. Jeg vil gerne anbefale Kontormøbler.dk pga. deres service og prismatch ift. andre leverandører."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

"Jeg havde en rigtig god oplevelse med deres personale fra Aalborg. Personalet var serviceminded og var til stor hjælp med idéer og indretning."
 
Merete, direktionssekretær hos Amu Nordjylland

previous arrow
next arrow


Kontormøbler på den nemme og inspirerende måde med hurtig levering


Hos Kontormøbler.dk har vi specialiseret os i at skræddersy den bedste kontorindretning til små og mellemstore virksomheder. Stort set alle vores kontormøbler findes i et væld af forskellige farver og størrelser. Dette giver uendelige kombinationsmuligheder. Hvad end du skal bruge en simpel standard kontorløsning eller et specielt skræddersyet et, vil vi altid yde vores bedste til at finde den helt rigtige løsning, der netop kan dække dine behov og ønsker - Lige præcis som du vil have det.


Kontormøbler i høj kvalitet til konkurrencedygtige priser


På vores webshop finder du et nøje udvalgt sortiment af kontormøbler. Vi har udvalgt de bedste møbelleverandører i hver deres kategori, og derfor finder du kun kontormøbler i absolut HØJESTE kvalitet og med stor fokus på ergonomi til billige og fornuftige priser. Vi samarbejder fortrinsvist med anerkendte danske producenter og importører af kontormøbler. Det sikrer dig den bedste kvalitet til prisen. Kontormøbler af høj kvalitet holder længere, og dermed er du medvirkende til at mindske spild og sætte en stopper for brug og smid væk-kulturen.


Vores hjemmeside er meget brugervenligt opbygget, hvor alle vores priser fremgår tydeligt og klart. Hos os er der ingen skjulte gebyrer, der står med småt. Med den avancerede produktvisning hos Kontormøbler.dk, kan du nemt og hurtigt se alle de forskellige varianter af et produkt visuelt. Du kan selv vælge farver, størrelse, stoftype osv. på din kontorstol eller hæve sænke bord direkte på siden. Dette gør at du aldrig er i tvivl om, hvordan de endelige kontormøbler ser ud inden, du bestiller dem.


Hurtig levering på kontormøbler til erhverv og private


Vi bestræber os på at kunne levere kontormøbler til indretning af kontoret på hurtigste vis. Vi leverer ikke kun løsninger til kontorer, men også kantine indretning, mødelokale indretning, caféindretning og meget andet. Det er nemt og hurtigt at komme i kontakt med os – både serviceafdelingen og vores indretningskonsulenter, og både for små og mellemstore virksomheder. Vi er med vores online produktkonfigurator hurtig til at lave et indretningsforslag og et tilbud til virksomheden. Og endelig tilbyder vi hurtig levering på det meste indretning og suppleringskøb.


Eksperter i kontormøbler med mange års erfaring


Kontormøbler.dk var first mover i kontormøbler branchen ved etableringen i 2008, da vi startede som en digital virksomhed med konsulenter der er eksperter i indretning. I dag har Kontormøbler.dk stadig en digital tilgang med et stort udvalg online, men tilbyder også meget moderne erhvervsindretning hvor vores indretningskonsulenter kommer på besøg i jeres virksomhed.


Vi har rigtig dygtige og erfarne indretningskonsulenter, som har flere års erfaring indenfor erhvervsmøbler. Vi er altid opdateret på de seneste trends, hvad angår farver, materialer og generelt kontormøbler, og kan arbejde konstruktivt med god integration af praktiske redskaber som et whiteboard og andre vigtige elementer. 


Vi kan komme med det komplette indretningsforslag i enten 2D eller 3D tegning, så du ved præcist hvordan det kommer til at se ud. Udover indretningshjælp til kontoret, kan vi også være med fra begyndelsen med flytning til det færdige resultat med nyindretningen. Få inspiration til jeres næste kontorindretning og book et uforpligtende møde i dag med én af vores erfarne indretningskonsulenter.


Besøg vores showrooms og se vores udvalg af kontormøbler

 

Vores indretningskonsulenter holder til i Nordjylland, Midt- og Vestjylland, Østjylland og på Sjælland. Vi har to showrooms i Aarhus og på Amager i København. Her har I som virksomhed mulighed for at booke et møde med en af vores indretningskonsulenter i det showroom der passer jer, hvor I kan se et bredt udvalg af de kontormøbler som vi har online.


Det er altid en god ide at se og afprøve de kontormøbler man er interesseret i inden man køber. Kontormøbler kommer i mange forskellige modeller, størrelser materialer, fx kan en mødestol komme i mange forskellige modeller, former og materialer. Man kan først rigtigt vurdere hvilken model der passer bedst til ens virksomhed, når man har prøvet den i virkeligheden.