Det er enkelt og hurtigt at handle kontormøbler på Kontormøbler.dk

1.
Vi har opdelt vores møbler i 7 forskellige hovedkategorier:
Reoler - Borde - Stole - Belysning - Tilbehør - Tavler - Tilbud.


2.
Hver kategori har derefter 4-5 underkategorier:
Borde er således delt i Hæve Sænke Borde - Skriveborde - Mødeborde - Kantineborde, Café og Bar - Hæve Sænke Stel.

3.
Vælg et møbel, du er intereseret i og klik på enten billedet, produktets navn eller det lille orange "vælg her"-ikon.
Bemærk, at den øverste pris er eksklusiv moms, idet vi primært handler med firmaer. På produktets side kan du se prisen inklusiv moms.


4.
På selve produktets side kan du - afhængig af det valgte produkt - ændre farver, ændre komponenter, ændre størrelse med mere. Du kan ofte også se yderligere billeder af produktet, ligesom du nederst kan se, hvilke relaterede varer, vi tilbyder til netop dette produkt.
Bemærk, at enkelte tilbehørsdele monteres på fabrik, og derfor skal vælges sammen med moderproduktet. Dette fremgår tydeligt på produkt-siden.


5.
Vælg en kombination og klik på "læg i kurv"-ikonet. Bemærk at nogle valg "gemmer" sig under et andet - Eksempelvis skal du på nogle borde vælge materiale (finér/laminat), før du kan se, hvilke plader, der findes i det materiale. Ønsker du flere varer, eller skal du bruge nogle af de relaterede produkter, skal du trykke på "køb mere"-ikonet. Når du har sammensat din bestilling, klikker du på "Din kurv" øverst i højre hjørne af skærmen. 

6.
Du skal nu i gang med checkout-processen. Her kan du fx ændre antallet af produkter eller slette varer. Prisen ændrer sig automatisk og vises her inklusiv moms.

7.
Når du er tilfreds med indholdet i kurven, skal du trykke på "næste"-knappen, der leder dig til betalingsdelen på webshoppen.

8.
Er du registreret kunde, kan du nu logge ind. Ellers skal du markere, hvilken kundetype, du vil handle som, samt indtaste dine kundeoplysninger. Du kan redigere dine oplysninger og eksempelvis tilføje en alternativ leveringsadresse. Herefter kan du vælge hvilken type levering, du ønsker. 

9.
Du skal nu vælge betalingsmetode. Privatkunder skal bestille med kreditkort, mens virksomheder har mulighed for at vælge elektronisk fakturering.
EAN-kunder kan også vælge faktura som betalingsmetode. Her finder du også et kommentarfelt til ordren, hvor du kan notere specielle ønsker eller behov.
Når du er tilfreds, skal du acceptere vores handelsbetingelser, som du finder ved at følge linket ved afkrydsningsfeltet. Derefter kan ordren placeres ved tryk på "til betaling".

10.
Ved faktura-bestilling går ordren nu automatisk igennem. Ved kreditkortsbetaling føres du til QuickPays sikre betalingsvindue, hvor du skal indtaste kortoplysninger. Husk, at vi ikke trækker betalingen, før de færdigproducerede varer er afsendt. 

11.
Når du har afsluttet din bestilling vil du i løbet af få minutter modtage en bekræftelse på, at din ordre er gået igennem og accepteret. Tjek evt. dit SPAM filter, hvis du ikke modtager den.

12.
Vi sender dig herefter en ny bekræftelse med den præcise leveringstid, så snart vi kender den. Dette sker typisk indenfor 2-3 arbejdsdage.

13.
Og SÅDAN nu varer det ikke længe, før der er nye kontormøbler på vej til dig.